Σελίδες

Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΟΝΤΙΑΚΑ ( VIDEO )






Καταχειροκροτούμενος ο Ιβάν Σαββίδης από μια γεμάτη αίθουσα τελετών του ΑΠΘ την ώρα που μίλησε στα ποντιακά ζητώντας από τον μεταφραστή να μη μεταφράσει.
"Δεν θα μιλήσω πολύ. Όποιος με καταλάβει. Δόξα σοι ο Θεός, θεέ μου δώσε μας δύναμη και ευλογία. Γιατί ορφανέψαμε μέσα στην πατρίδα μας; Πουλί μου πως είσαι στα ξένα;" ανέφερε αρχικά λέγοντας λόγια της μητέρας του.

"Εγώ έφυγα στα ξένα 8 χρονών. Πέρασαν τα χρόνια και ας σας λέω κάτι για την πατρίδα. Η ξενιτιά είναι πικρή. Στην Ελλάδα ντρεπόμασταν να λέμε ότι είμαστε πόντιοι.

Θέλουμε τα παιδιά και τα εγγόνια μας να ξέρουν την ιστορία μας. Αυτό θέλουμε και αυτό θα κάνουμε.

Θέλω μια μέρα αυτός που δεν είναι πόντιος να λέει κρίμα που δεν είναι πόντιος" σημείωσε μεταξύ άλλων μιλώντας για πέντε ολόκληρα λεπτά στα ποντιακά.

Νωρίτερα στην τοποθέτησή του ο βασικός υποστηρικτής της έδρας Ποντιακών Σπουδών, τόνισε πως "Είμαι πολύ ευτυχής. Βιώνω αυτή τη φάση όταν είμαι έτοιμος να πεθάνω για το στόχο της ζωής μου. Όσο ζω και θα έχω δυνατότητα θα συμβάλω στην ανάπτυξη αυτής της έδρας. Να δημιουργήσουμε με βάση την έδρα, Ίδρυμα μελέτης ποντιακού ελληνισμού".

Thessnews.gr 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.