Σελίδες

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

ΕΓΚΑΤΆΛΕΙΨΗ ΟΔΗΓΟΥ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ..





Ο Χρήστης του facebook Βαγγέλης Τάκος αναζητά επειγόντως τον οδηγό που τον εγκατέλειψε μετά από σύγκρουση με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα του . 

" Χθες το μεσημέρι στις 13:45 είχα τροχαίο με το μηχανάκι στην οδό Ακριτών Σταυρούπολη Θεσσαλονικης λίγο μετά τα ουζερί ένα seat Córdoba ΙΗΜ 9053 με εγκατέλειψε κανοντας παράνομα αναστροφή .

Το αμάξι βρέθηκε αν κάποιος μπορεί να μου δώσει πληροφορίες για το άτομο που οδηγούσε το ενοικιαζόμενο όχημα παρακαλώ να μου στείλει μην.


Δεδομένο ότι η αυτόφωρη διαδικασία λήγει σημερα το βραδυ κάθε βοήθεια σας θα είναι σημαντική.


Είμαι καλά στην υγεία μου,εχω κακώσεις στο αριστερό μου πόδι ,στο γόνατο και στον αστράγαλο. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.